menu
menu AKTUALNOŚCI
drukuj

2020-05-29 14:51:59

OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Czarnia z dnia 29.05.2020 r.


Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Karolina Rydel
Data powstania: 29.05.2020 13:51
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1068

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-05-26 13:16:57

OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Czarnia z dnia 26.05.2020 r.


Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Karolina Rydel
Data powstania: 26.05.2020 12:16
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 2244

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-05-22 14:33:53

OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Czarnia z dnia 22.05.2020 r.


Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Karolina Rydel
Data powstania: 22.05.2020 13:33
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 3589

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-05-22 10:29:11

Ogłaszenieo konkursie na kandydata na stanowisko Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej im. Brata Zenona Żebrowskiego w Surowem


OGŁOSZENIE O KONKURSIE

 

Wójt Gminy Czarnia

ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko

Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej im. Brata Zenona Żebrowskiego w Surowem

I.Organ prowadzący szkołę:

Gmina Czarnia, Czarnia 41 , 07-431 Czarnia.

II. Nazwa i adres szkoły, której dotyczy konkurs:

Publiczna Szkoła Podstawowa im. Brata Zenona Żebrowskiego w Surowem Surowe 194, 07-431 Czarnia

III. Wymagania wobec kandydatów:

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w § 1, 2, 6 oraz §12 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz.U. z 2017 r., poz.1597, 1661) .

VI. Wymagane dokumenty:

Zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz.U. z 2017 r., poz. 1587, 1634), oferty osób przystępujących do konkursu muszą zawierać:

a) uzasadnienia przystąpienia do konkursu oraz koncepcji funkcjonowania i rozwoju publicznego przedszkola, publicznej szkoły lub publicznej placówki,

b) życiorysu z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierającego w szczególności informację o:

- stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo

- stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo

- stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,

c) oświadczenia zawierającego następujące dane osobowe kandydata:

- imię (imiona) i nazwisko,

- datę i miejsce urodzenia,

- obywatelstwo,

- miejsce zamieszkania (adres do korespondencji),

d) poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w lit. b: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia,

e) poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,

f) w przypadku cudzoziemca - poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii:

- dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim, lub

- dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub

- dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego,

g) poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,

h) oświadczenia, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,

i) oświadczenia, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

j) oświadczenia, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

k) oświadczenia o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1721, 1948, 2260 i 2261 oraz z 2017 r. poz. 1530) - w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.,

l) poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela,

m) poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,

n) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego - oświadczenia, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela, lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, z późn. zm.),

o) oświadczenia, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;

V. Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata winny być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane oraz każda strona parafowana.

Na żądanie komisji konkursowej, kandydaci obowiązani są przedłożyć oryginały dokumentów, których kopie zawiera oferta. Jeżeli na składanych dokumentach widnieją różne nazwiska, należy dołączyć stosowne dokumenty potwierdzające ich zmiany.

VI. Oferty zawierające komplet wymaganych dokumentów należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: Konkurs na stanowisko dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej im. Brata Zenona Żebrowskiego w Surowem”, w terminie do dnia 8 czerwca 2020 r.

  • bezpośrednio w sekretariacie ( pokój Nr 1 )Urzędu Gminy Czarnia, w godzinach urzędowania, albo
  • przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Czarnia, Czarnia 41, 07-431 Czarnia.

W przypadku przesłania oferty listem poleconym liczy się data doręczenia przesyłki do sekretariatu Urzędu Gminy  Czarnia.

W konkursie nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.

Oferty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

Zaświadczenie lekarskie winno być sporządzone przez lekarza uprawnionego do jego wystawienia (lekarza medycyny pracy).

 VII. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Czarnia.

O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie.

Kandydat zgłasza się do konkursu z dokumentem tożsamości.

VIII. Zgodnie z art.13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w związku z przetwarzaniem danych Osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne Rozporządzenie o ochronie danych) - RODO (publ. Dz. Urz. UE Nr L 119/1 z 04.05.2016) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Czarnia, Czarnia 41, 07-431 Czarnia, tel. 297727017
  2. W sprawach z zakresu danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail:kancelaria@drmendyk.pl, lub tel. 507054139
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją konkursu na stanowisko dyrektora w/w szkoływ związku z powyższym Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art.6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z przepisami prawa, które określa ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe oraz Rozporządzenia MEN z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadgimnazjalnej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej.
  4. W celu udziału w postępowaniu konkursowym podanie określonych danych osobowych jest obowiązkowe oraz wynika z w/w przepisów - konsekwencją niepodania danych będzie niedopuszczenie kandydata do w/w konkursu.
  5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji w/w celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych , w tym przepisów archiwalnych.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane wyłącznie na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom do tego uprawnionym.
  7. W ramach realizowanego celu nie występuje profilowanie, a dane nie będą transferowane poza kraj.
  8. Posiada Pani/Pan prawo do dostępu treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
  9. W przypadku stwierdzenia o naruszeniu przepisów RODO przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 22.05.2020 09:29
Data ostatniej modyfikacji: 22.05.2020 09:29
Liczba wyświetleń: 3669

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 OGŁOSZENIE O KONKURSIE Wójt Gminy Czarnia ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej im. Brata Zenona Żebrowskiego w Surowem 22.05.2020 09:29 Grzegorz Kamzelski
drukuj

2020-05-22 10:22:40

Ogłoszenie konkursu na kandydata na stanowisko Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Czarni


OGŁOSZENIE O KONKURSIE

 

Wójt Gminy Czarnia

ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko

Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Czarni

I. Organ prowadzący szkołę:

Gmina Czarnia, Czarnia 41 , 07-431 Czarnia.

II.Nazwa i adres szkoły, której dotyczy konkurs:

Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Czarni Czarnia 42 07-431 Czarnia

III. Wymagania wobec kandydatów:

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w § 1, 2, 6 oraz §12 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz.U. z 2017 r., poz.1597, 1661) .

IV.Wymagane dokumenty:

Zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz.U. z 2017 r., poz. 1587, 1634), oferty osób przystępujących do konkursu muszą zawierać:

a) uzasadnienia przystąpienia do konkursu oraz koncepcji funkcjonowania i rozwoju publicznego przedszkola, publicznej szkoły lub publicznej placówki,

b) życiorysu z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierającego w szczególności informację o:

- stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo

- stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo

- stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,

c) oświadczenia zawierającego następujące dane osobowe kandydata:

- imię (imiona) i nazwisko,

- datę i miejsce urodzenia,

- obywatelstwo,

- miejsce zamieszkania (adres do korespondencji),

d) poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w lit. b: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia,

e) poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,

f) w przypadku cudzoziemca - poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii:

- dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim, lub

- dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub

- dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego,

g) poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,

h) oświadczenia, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,

i) oświadczenia, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

j) oświadczenia, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

k) oświadczenia o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1721, 1948, 2260 i 2261 oraz z 2017 r. poz. 1530) - w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.,

l) poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela,

m) poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,

n) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego - oświadczenia, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela, lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, z późn. zm.),

o) oświadczenia, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;

V.Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata winny być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane oraz każda strona parafowana.

Na żądanie komisji konkursowej, kandydaci obowiązani są przedłożyć oryginały dokumentów, których kopie zawiera oferta. Jeżeli na składanych dokumentach widnieją różne nazwiska, należy dołączyć stosowne dokumenty potwierdzające ich zmiany.

VI. Oferty zawierające komplet wymaganych dokumentów należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: Konkurs na stanowisko dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Czarni”, w terminie do dnia 8 czerwca 2020 r.

  • bezpośrednio w sekretariacie ( pokój. Nr 1 )Urzędu Gminy Czarnia, w godzinach urzędowania, albo
  • przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Czarnia, Czarnia 41, 07-431 Czarnia.

W przypadku przesłania oferty listem poleconym liczy się data doręczenia przesyłki do sekretariatu Urzędu Gminy  Czarnia.

W konkursie nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.

Oferty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

Zaświadczenie lekarskie winno być sporządzone przez lekarza uprawnionego do jego wystawienia (lekarza medycyny pracy).

 

VII. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Czarnia.

O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie.

Kandydat zgłasza się do konkursu z dokumentem tożsamości.

 

VIII. Zgodnie z art.13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w związku z przetwarzaniem danych Osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne Rozporządzenie o ochronie danych) - RODO (publ. Dz. Urz. UE Nr L 119/1 z 04.05.2016) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Czarnia, Czarnia 41, 07-431 Czarnia, tel. 297727017
  2. W sprawach z zakresu danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail:kancelaria@drmendyk.pl, lub tel. 507054139
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją konkursu na stanowisko dyrektora w/w szkoły w związku z powyższym Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art.6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z przepisami prawa, które określa ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe oraz Rozporządzenia MEN z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadgimnazjalnej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej.
  4. W celu udziału w postępowaniu konkursowym podanie określonych danych osobowych jest obowiązkowe oraz wynika z w/w przepisów - konsekwencją niepodania danych będzie niedopuszczenie kandydata do w/w konkursu.
  5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji w/w celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych , w tym przepisów archiwalnych.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane wyłącznie na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom do tego uprawnionym.
  7. W ramach realizowanego celu nie występuje profilowanie, a dane nie będą transferowane poza kraj.
  8. Posiada Pani/Pan prawo do dostępu treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
  9. W przypadku stwierdzenia o naruszeniu przepisów RODO przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 22.05.2020 09:22
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 3671

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-05-22 10:10:56

Inforacja Wójta Gminy


info

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 22.05.2020 09:10
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 3672

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-05-15 15:34:51

OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Czarnia z dnia 15.05.2020 r.


Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Karolina Rydel
Data powstania: 15.05.2020 14:34
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 6046

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-05-13 11:34:11

Informacja Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarni


Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Karolina Rydel
Data powstania: 13.05.2020 10:34
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 6824

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-05-08 16:13:55

OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Czarnia z dnia 08.05.2020 r.


obiesza

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 08.05.2020 15:13
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 8493

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-05-06 11:58:46

OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Czarnia z dnia 05.05.2020 r.


Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Karolina Rydel
Data powstania: 06.05.2020 10:58
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 9292

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-04-29 15:42:54

OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Czarnia z dnia 29.04.2020 r.


Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Karolina Rydel
Data powstania: 29.04.2020 14:42
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 11742

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-04-28 13:28:45

Informacja Wojewody Mazowieckiego


Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik Produkt Polski-2.jpg Produkt Polski 2020-04-28 13:29:05 Kamzelski Grzegorz
załącznik Produkt Polski-3.jpg Produkt Polski 2020-04-28 13:29:21 Kamzelski Grzegorz

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 28.04.2020 12:28
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 12118

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-04-22 15:18:53

OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Czarnia z dnia 22.04.2020 r.


Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Karolina Rydel
Data powstania: 22.04.2020 14:18
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 14208

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-04-21 15:56:50

PODZIĘKOWANIA


podz

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 21.04.2020 14:56
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 14529

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-04-20 12:45:51

INFORMACJA DLA ROLNIKÓW


Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 20.04.2020 11:45
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 14940

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-04-20 12:42:02

OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Czarnia z dnia 20.04.2020 r.


Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Karolina Rydel
Data powstania: 20.04.2020 11:42
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 14939

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-04-17 13:38:34

Obwieszczenie Państwowej Komisji Wyborczej


kom

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 17.04.2020 12:38
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 15996

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-04-16 15:05:19

Informacja o prawidłowej segregacji odpadów komunalnych


smie

sm2

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 16.04.2020 14:05
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 16347

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-04-15 10:19:40

Informacja Komisarza Wyborczego w Ostrołęce


kom

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 15.04.2020 09:19
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 17205

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-04-09 10:03:40

ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE


Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 09.04.2020 09:03
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 19297

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-04-08 12:27:51

Informacja Wójta Gminy Czarnia


Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 08.04.2020 11:27
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 19611

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-04-08 11:52:12

Otwarty nabór partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach Poddziałania 9.2.1 Zwiększenie dostępności usług społecznych


Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik FUK.271.10.2020 Form...ocx Formularz ofertowy 2020-04-08 11:53:34 Kamzelski Grzegorz
załącznik FUK.271.10.2020 Info...jpg Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 2020-05-07 08:40:36 Kamzelski Grzegorz

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 08.04.2020 10:52
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 19613

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-04-08 10:15:06

Informacja Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarni


Informacje o artykule

Autor: Krystyna Skorupska
Zredagował(a): Karolina Rydel
Data powstania: 08.04.2020 09:15
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 19650

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-04-07 11:31:10

OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Czarnia z dnia 06.04.2020 r.


Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Karolina Rydel
Data powstania: 07.04.2020 10:31
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 19985

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-04-03 14:26:19

Informacja Wójta Gminy Czarnia


info

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 03.04.2020 13:26
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 21150

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-04-03 12:56:32

OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Czarnia z dnia 03.04.2020 r.


Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Karolina Rydel
Data powstania: 03.04.2020 11:56
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 21171

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-04-03 12:52:39

Informacja KRUS


tarcza

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 03.04.2020 11:52
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 21168

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-04-01 13:47:08

OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Czarnia z dnia 01.04.2020 r.


Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Karolina Rydel
Data powstania: 01.04.2020 12:47
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 21937

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-03-31 13:45:26

OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Czarnia z dnia 31.03.2020 r.


Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Karolina Rydel
Data powstania: 31.03.2020 12:45
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 22384

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-03-26 13:59:02

OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Czarnia z dnia 26.03.2020 r.


Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Karolina Rydel
Data powstania: 26.03.2020 12:59
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 24476

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-03-26 11:55:54

Informacja o zawieszeniu funkcjonowania Klubu Seniora


Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik Informacja o zawiesz...ocx Informacja o zawieszeniu funkcjonowania Klubu Seniora 2020-03-26 11:56:38 Kamzelski Grzegorz

Informacje o artykule

Autor: Krystyna Skorupska
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 26.03.2020 10:55
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 24536

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-03-19 14:54:01

OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Czarnia z dnia 19.03.2020 r.


Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Karolina Rydel
Data powstania: 19.03.2020 13:54
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 27500

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-03-18 15:14:11

KOMUNIKAT GOPS


Szanowni Państwo

W związku z koniecznością podjęcia działań związanych z rozpowszechnianiem się koronawirusa  COVID – 19, a co za tym idzie koniecznością odizolowania osób, które potencjalnie mogą być zarażone i poddane kwarantannie domowej w szczególności osoby samotne, starsze i niepełnosprawne Gmina ma obowiązek zapewnić gorący posiłek lub produkty żywnościowe – suchy prowiant.

Wobec powyższego osoby wymagające takiej pomocy powinny kontaktować się telefonicznie z Gminnym  Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Czarni tel. 29 7727084 w godz. od 7.30 do 19.00

                                                                                           Kierownik GOPS

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 18.03.2020 14:14
Data ostatniej modyfikacji: 23.03.2020 11:18
Liczba wyświetleń: 27988

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 KOMUNIKAT GOPS 18.03.2020 14:14 Grzegorz Kamzelski
drukuj

2020-03-18 15:02:53

Komunikat w sprawie odbioru odpadów


komunik

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 18.03.2020 14:02
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 27991

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-03-18 08:35:59

KOMUNIKAT KRUS


KRUS

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 18.03.2020 07:35
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 28106

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-03-17 12:18:22

Ogłoszenie dla mieszkańców


OSOBY STARSZE W SZCZEGÓLNOŚCI SAMOTNE I NIEPEŁNOSPRAWNE OBJĘTE KWARANTANNĄ DOMOWĄ

mogą dzwonić do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarni pod nr tel. 29 7727084 z prośbą o zakup żywności lub dostarczenie leków i środków higienicznych.

Informacje o artykule

Autor: Krystyna Skorupska
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 17.03.2020 11:18
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 28456

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-03-17 12:11:10

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO OPIEKUNKA ŚRODOWISKOWA


 Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarni

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO: OPIEKUNKA ŚRODOWISKOWA

Czarnia, dn. 17.03.2020 r.

I. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełnić następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:

  1.  posiada obywatelstwo polskie;
  2. posiada wykształcenie minimum zawodowe;
  3. posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
  4. nie była karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5.  stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  6.  ma nieposzlakowaną opinię;
  7.  mile widziane doświadczenie w pracy z osobami starszymi, wymagającymi opieki.

II. Wymagania dodatkowe:

a) wysoka kultura osobista;

b) umiejętność organizowania pracy w domu klienta.;

c) umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych;

d) mile widziane posiadanie kursu w zakresie opieki nad osobami starszymi;

e) prawo jazdy kat. B

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.

Do zadań opiekunki środowiskowej należeć będzie w szczególności:

  1. Usługi gospodarcze:
    a) pomoc w czynnościach dnia codziennego, w miarę potrzeby;
    b) zakup i dostarczanie artykułów spożywanych, leków i innych niezbędnych artykułów w gospodarstwie domowym,
    c) pomoc w przyrządzaniu posiłków ,
    d) utrzymywanie porządku w pomieszczeniach użytkowanych lub zajmowanych przez osobę zainteresowaną,
    e) pomoc osobie zainteresowanej w kontakcie z urzędami, instytucjami, zakładami opieki zdrowotnej itp.
    f) zapewnienie w miarę możliwości kontaktów z otoczeniem,

2.Usługi pielęgnacyjne:
a) wykonywanie niezbędnych czynności związanych z utrzymaniem czystości osoby w zależności od indywidualnych potrzeb, pomoc przy myciu,ubieraniu się,
b) pomoc w kontakcie z lekarzem leczącym i służbą zdrowia, zamawianie wizyt domowych, pomoc w rejestracji wizyt w poradni.

3.Prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
4. Bieżąca współpraca z pracownikami socjalnymi w zakresie wymiany informacji na temat środowisk objętych usługami opiekuńczymi.

IV.Wymagane dokumenty:

  1. CV i List motywacyjny własnoręcznie podpisany ;
  2. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie oraz kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
  3.  Kserokopia świadectw pracy;
  4.  Kwestionariusz osobowy;
  5.  Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na w/w stanowisku;
  6.  Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  7.  Oświadczenie o niekaralności następującej treści:

„Oświadczam, że nie byłem/am karany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne. Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1260)
8. Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych;
9.Prosimy o dopisanie w CV klauzuli ,, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ.Dz.Urz.UE L Nr 119.

V.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Czarni, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%.

VI. Forma zatrudnienia: umowa o pracę na ½ etatu.

VII. Termin i miejsce składania dokumentów:

 Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w GOPS w Czarni,

w godzinach urzędowania tj. od 8.00 do 15.00 do 30 marca 2020 r. lub przesłać na adres:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarni

Czarnia 41

07-431 Czarnia liczy się data wpływu do Ośrodka

w zamkniętej/zaklejonej kopercie z dopiskiem:

Nabór na stanowisko – OPIEKUNKA ŚRODOWISKOWA

 

                                                                                                                     Kierownik GOPS

 

                                                                                                                  Krystyna Skorupska

 

Informacje o artykule

Autor: Krystyna Skorupska
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 17.03.2020 11:11
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 28463

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-03-17 09:29:54

Opinia Regionalnego Dyrekrtora Ochrony Środowiska w Warszawie z dnia 3 marca 2020 r.


Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik 6220.03.2019 - Opini...pdf Opinia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie 2020-03-17 09:31:48 Rydel Karolina

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Karolina Rydel
Data powstania: 17.03.2020 08:29
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 28495

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-03-13 15:31:28

KORONAWIRUS


1kor

kor 2

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 13.03.2020 14:31
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 30071

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-03-13 15:27:45

INFORMACJA


ORGANIZACJA PRACY JEDNOSTEK NA TERENIE GMINY CZARNIA !!!!!

Informujemy osób, które chcą załatwić sprawy w Urzędzie Gminy Czarnia lub jednostkach organizacyjnych do ograniczenia wizyt do niezbędnego minimum. Prosimy o upewnienie się, czy obecność na miejscu jest wymagana. Proponujemy skorzystanie z możliwości załatwienia spraw za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Sprawy urzędowe można załatwić dzwoniąc pod numer telefonu (29) 7727017  lub e-mail: sekretariat@gminaczarnia.pl

W dniu 13 marca 2020r. odbyło się posiedzenie Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego dotyczące zmian w organizacji pracy Urzędu Gminy Czarnia placówek oświatowych oraz innych jednostek organizacyjnych.

Na posiedzeniu ustalono następujące zasady:

Wprowadza się zmiany w pracy Urzędu Gminy i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarni mające na celu ograniczenie do niezbędnego minimum kontaktu pracowników z petentami, by nie stwarzać warunków do ewentualnego rozprzestrzeniania się wirusa.

    Urząd Gminy Czarnia i Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarni od 16 marca 2020 do odwołania  funkcjonował będzie w systemie zamkniętym.( Pracownicy będą dostępni e-mailowo lub telefonicznie).

Wszyscy interesanci zobowiązani są do pozostawienia dokumentów w oknie obok drzwi wejściowych do Urzędu. W przypadku konieczności rozmowy z pracownikiem Urzędu, proszę kontaktować się telefonicznie. Budynek Urzędu  zostają wyłączony z obsługi interesantów.

   Wszelkie dokumenty, również te związane z wydaniem dowodu osobistego przyjmowane będą w godzinach pracy urzędu po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z pracownikiem.

 Placówki oświatowe zostają zamknięte zgodnie z decyzją podjętą w dniu 11.03.br. przez Prezesa Rady Ministrów tj., od dnia 12 marca 2020  do 25 marca 2020. placówki oświatowe będą nieczynne. Prosimy rodziców w tym okresie żeby dzieci przebywały w domu i ograniczyły spotkania z rówieśnikami do minimum.

 Gminna Biblioteka Publiczna w Czarni  funkcjonuje  w systemie zamkniętym. Pracownicy będą dostępni e-mailowo lub telefonicznie.( w tym czasie nie ma możliwości wypożyczania książek)

  Zawieszone do odwołania zostają zajęcia w Domu Seniora w Długiem.

Przychodnia Lekarska w Czarni  funkcjonuje  w systemie zamkniętym. Recepty będą wydawane po konsultacji telefonicznej z lekarzem. W wyjątkowych przypadkach pacjenci będą przyjmowani po uprzedniej konsultacji telefonicznej z lekarzem tel.  29 7727016.

 

Podjęte działania mają charakter wyłącznie prewencyjny. Obecnie nie stwierdzono na terenie gminy Czarnia  występowania choroby COVID-19 (koronawirus).

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 13.03.2020 14:27
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 30075

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-03-13 13:29:19

OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Czarnia z dnia 13.03.2020 r.


Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Karolina Rydel
Data powstania: 13.03.2020 12:29
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 30102

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-03-13 08:49:35

OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Czarnia z dnia 12.03.2020 r.


Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Karolina Rydel
Data powstania: 13.03.2020 07:49
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 30244

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-03-12 15:13:58

Transport publiczny zawieszony


W związku z podjęciem zdecydowanych kroków mających na celu zatrzymanie szerzenia się koronawirusa SARS-CoV-2 od 13 marca do odwołania zawiesza się kursowanie  autobusów na liniach komunikacyjne  Czarnia- Bandysie-Czarnia , Czarnia- Brzozowy Kąt-Czarnia, Czarnia- Cyk-Czarnia, Czarnia- Rutkow-Czarnia , Bandysie-Długie-Michałowo-Cupel-Surowe-Czarnia-Bandysie.

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 12.03.2020 14:13
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 30611

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-03-11 16:09:33

Zawieszenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych


Od 12 do 25 marca br. funkcjonowanie jednostek systemu oświaty zostaje czasowo ograniczone. Oznacza to, że w tym okresie przedszkola, szkoły i placówki oświatowe zarówno publiczne, jak i niepubliczne nie będą prowadziły zajęć dydaktyczno-wychowawczych. To decyzja Ministra Edukacji Narodowej wynikająca z konieczności zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa.

 

Lekarze, specjaliści, eksperci WHO wskazują, że wprowadzenie odpowiednich i odpowiedzialnych działań może ograniczyć rozprzestrzenianie się wirusa. Obecna sytuacja epidemiologiczna w Polsce może zagrozić zdrowiu obywateli. Dlatego na podstawie tzw. specustawy Minister Edukacji Narodowej przygotował rozporządzenie, które czasowo ogranicza funkcjonowanie jednostek systemu oświaty na obszarze całej Polski.

Zawieszenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych

Zawieszenie zajęć dotyczy przedszkoli, szkół i placówek oświatowych (publicznych i niepublicznych), z wyjątkiem: 

  • poradni psychologiczno-pedagogicznych;
  • specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych;
  • młodzieżowych ośrodków wychowawczych, młodzieżowych ośrodków socjoterapii, specjalnych ośrodków wychowawczych, ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych;
  • przedszkoli i szkół w podmiotach leczniczych i jednostkach pomocy społecznej;
  • szkół w zakładach poprawczych i schroniskach dla nieletnich;
  • szkół przy zakładach karnych i aresztach śledczych.

Dyrektorze,

  • zajęcia w Twojej szkole, przedszkolu, placówce będą zawieszone na 2 tygodnie;  
  • 12 i 13 marca br. to dni, w których w przedszkolach i szkołach podstawowych nie będą odbywały się zajęcia dydaktyczno-wychowawcze, a jedynie działania opiekuńcze;
  • od 12 marca br. uczniowie szkół ponadpodstawowych nie przychodzą do szkół;
  • poinformuj uczniów, rodziców i kadrę pedagogiczną o tym, jak będą wyglądały kolejne dni;
  • od poniedziałku, 16 marca br. wychowankowie i uczniowie nie przychodzą do przedszkoli i szkół. Nauczyciele pozostają w gotowości do pracy, natomiast pracownicy administracji i obsługi normalnie świadczą pracę;
  • poinformuj niezwłocznie rodziców i nauczycieli o ograniczeniu funkcjonowania placówki. Wykorzystaj do tego dziennik elektroniczny lub inne środki komunikacji z rodzicami i nauczycielami. Wywieś informację o zawieszeniu zajęć w widocznym miejscu;
  • możesz poprosić nauczycieli o to, aby przygotowali materiały dydaktyczne do samodzielnej pracy uczniów w domu. Ministerstwo Edukacji Narodowej przekaże informacje dotyczące e-materiałów, z których mogą korzystać uczniowie i nauczyciele;
  • w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe, w placówkach kształcenia ustawicznego oraz w centrach kształcenia zawodowego zawieszenie zajęć dotyczy również zajęć realizowanych w ramach praktycznej nauki zawodu;
  • uczniowie branżowych szkół I stopnia będący młodocianymi pracownikami nie uczęszczają do szkoły. Realizują jednak przygotowanie zawodowe u pracodawcy na dotychczasowych zasadach;
  • od 16 marca br. będą zawieszone zajęcia realizowane w ramach turnusów dokształcania teoretycznego młodocianych pracowników;
  • śledź na bieżąco komunikaty Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia i MEN o sytuacji epidemiologicznej w kraju. Sprawdzaj również komunikaty wysyłane przez System Informacji Oświatowej.

W okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty nauczycielom pozostającym w gotowości do pracy przysługuje wynagrodzenie ustalone na podstawie Kodeksu Pracy (art. 81 § 1).

Rodzicu,

  • ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne Twoje i Twojego dziecka, zajęcia zostaną zawieszone od 12 marca br. W przedszkolach i szkołach podstawowych 12 i 13 marca br. będą jeszcze prowadzone działania opiekuńcze;
  • zachęcaj dziecko do samodzielnej nauki w czasie gdy nie będzie lekcji w szkole. Ministerstwo Edukacji Narodowej na platformie epodręczniki.pl. udostępnia szereg materiałów edukacyjnych, które pozwalają uzupełnić, ugruntować i poszerzyć wiedzę. Dostęp do tych zasobów jest bezpłatny;
  • jeśli masz dziecko w wieku do 8 lat, przysługuje Ci zasiłek opiekuńczy do 14 dni. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie internetowej ZUS;
  • przekaż osobom, które będą opiekować się Twoim dzieckiem, podstawowe informacje dotyczące bezpieczeństwa i higieny;
  • rygorystycznie przestrzegaj w domu zasad higieny i czystości pomieszczeń, w których przebywasz;
  • śledź na bieżąco komunikaty GIS, MZ i MEN o sytuacji epidemiologicznej w kraju oraz informacje przesyłane przez dyrektora szkoły.

Uczniu,

  • pamiętaj o swoim bezpieczeństwie w domu. Unikaj miejsc, gdzie są duże skupiska ludzi (np. komunikacja publiczna, kino, teatr, centra handlowe);
  • przerwa w funkcjonowaniu Twojej szkoły nie powinna oznaczać dni wolnych od nauki;
  • odpowiedzialnie wykorzystaj czas zawieszenia zajęć w Twojej szkole. Przeczytaj ulubioną książkę, spróbuj uzupełnić swoje wiadomości lub rozwijaj kompetencje. Skorzystaj przy tym z darmowej platformy epodreczniki.pl i materiałów rekomendowanych przez Twojego nauczyciela;
  • przestrzegaj w domu zasad higieny i czystości pomieszczeń, w których przebywasz.

Platforma epodreczniki.pl i materiały do samodzielnej nauki

Zachęcamy nauczycieli, aby w najbliższym czasie wspierali uczniów w nauce i przekazywali materiały do samodzielnej pracy w domu. Szczególnie prosimy o objęcie opieką uczniów, którzy przygotowują się do tegorocznego egzaminu ósmoklasisty, maturalnego oraz zawodowego i udostępnienie im niezbędnych materiałów.   

Rekomendujemy wykorzystanie w tym celu następujących rozwiązań:

  • dziennik elektroniczny;
  • strona internetowa szkoły, przedszkola, placówki oświatowej;
  • mailing do rodziców, a w przypadku uczniów starszych wysyłanie materiałów bezpośrednio do młodzieży.

Na platformie Ministerstwa Edukacji Narodowej epodreczniki.pl udostępniliśmy e-materiały do wykorzystania przez nauczycieli lub do samodzielnej nauki przez uczniów. Epodręczniki.pl to biblioteka bezpłatnych, sprawdzonych, zgodnych z aktualną podstawą programową materiałów edukacyjnych.

Jak się zabezpieczyć przed koronawirusem?

  • Często myj ręce przy użyciu mydła i wody.
  • Przy kasłaniu i kichaniu zakrywaj usta i nos. Zachowaj co najmniej metr odległości od osób, które kaszlą i kichają.

 

Osoby wracające z regionów zarażonych koronawirusem powinny powiadomić o tym telefonicznie stację sanitarno-epidemiologiczną lub zgłosić się do oddziału obserwacyjno-zakaźnego. Więcej informacji dotyczących koronawirusa na stronie: gov.pl/koronawirus

Podejrzewasz u siebie koronawirusa? Zadzwoń pod numer 800 190 590!

Bezpłatna infolinia NFZ jest czynna całą dobę, przez 7 dni w tygodniu. Wykwalifikowani konsultanci poinformują Cię, co zrobić, by otrzymać pomoc.

Departament Informacji i Promocji
Ministerstwo Edukacji Narodowej

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 11.03.2020 15:09
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 31342

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-02-11 14:49:29

Informacja dla przedsiębiorców


Prze

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 11.02.2020 13:49
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 46069

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-02-11 13:43:09

Nabór na stanowisko kierownika Klub Senior+


Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarni ogłasza nabór na stanowisko kierownika Klubu Senior + w miejscowości Długie, gmina Czarnia.

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik Nabór na stanowsko ...pdf Ogłoszenie o naborze 2020-02-11 13:43:38 Kamzelski Grzegorz

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 11.02.2020 12:43
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 46406

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-02-10 14:45:27

„Bezpiecznie na wsi: nie ryzykujesz, gdy zwierzęta znasz i szanujesz”


KRUSlog

Zapraszamy dzieci do udziału w 10. edycji Ogólnopolskiego Konkursu Plastycznego „Bezpiecznie na wsi: nie ryzykujesz, gdy zwierzęta znasz i szanujesz”

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego organizuje X Ogólnopolski Konkurs Plastyczny dla Dzieci, który w 2020 roku przebiega pod hasłem „Bezpiecznie na wsi: nie ryzykujesz, gdy zwierzęta znasz i szanujesz” skierowany do uczniów szkół podstawowych z terenów wiejskich. Patronat honorowy nad konkursem sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Jan Krzysztof Ardanowski.

Celem Konkursu jest promowanie pozytywnych zachowań związanych z pracą i zabawą na terenie gospodarstwa rolnego oraz popularyzowanie Wykazu czynności szczególnie niebezpiecznych związanych z prowadzeniem gospodarstwa rolnego, których nie wolno powierzać dzieciom poniżej 16 lat

Zadaniem konkursowym dziecka jest wykonanie pracy plastycznej w formacie A3 w dowolnej technice, na temat zapobiegania wypadkom i chorobom zawodowym rolników, związanym z obecnością w gospodarstwie rolnym zwierząt gospodarskich. Liczy się pomysł i wykonanie pracy plastycznej oddającej hasło konkursowe „Bezpiecznie na wsi: nie ryzykujesz, gdy zwierzęta znasz i szanujesz”. Praca powinna być wykonana indywidualnie przez uczestnika konkursu z materiałów trwałych, gwarantujących odporność na zniszczenie w czasie transportu i przechowywania. Uczestnik może zgłosić tylko jedną pracę plastyczną.

W Województwie Mazowieckim Konkurs przebiega w dwóch etapach: powiatowym i wojewódzkim. Prace plastyczne laureatów trzech pierwszych miejsc etapu wojewódzkiego wezmą udział w eliminacjach ogólnopolskich. Na laureatów czekają nagrody rzeczowe.

Na każdym etapie konkursu zgłoszone prace oceniane będą w podziale na dwie kategorie wiekowe (kl. 0-III i IV-VIII), według kryteriów: zgodność z tematyką konkursu i jej trafne przedstawienie, oryginalność, pomysłowość w zobrazowaniu przesłania konkursu oraz walory estetyczne pracy.

W szkołach zainteresowanych przeprowadzeniem Konkursu istnieje możliwość spotkań z przedstawicielem KRUS który zwróci uwagę dzieci na niebezpieczne czynności i sytuacje, związane z obecnością w gospodarstwie zwierząt gospodarskich wykorzystując narzędzia multimedialne: kurs e-learningowy „Bezpiecznie na wsi mamy – upadkom zapobiegamy” oraz film edukacyjny „Gra o zdrowie i bezpieczeństwo”.

            Szkoły, których uczniowie chcą wziąć udział w konkursie, powinny skontaktować się z najbliższą jednostką terenową KRUS, gdzie uzyskają niezbędne informacje na temat organizacji eliminacji. Termin nadsyłania prac konkursowych do PT KRUS za pośrednictwem szkół upływa z dniem 28 lutego 2020 r.

Placówka Terenowa KRUS w Myszyńcu

  1. Nadrzeczna 2, 07-430 Myszyniec (tel. 29 7722512, e-mail: myszyniec@krus.gov.pl ).
  • w załączeniu Regulamin Konkursu wraz z załącznikami

 

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik wojewodzki Regulamin...doc Regulamin 2020-02-10 14:46:19 Kamzelski Grzegorz
załącznik zał nr 1 regulamin ...ocx Zał. nr 1 2020-02-10 14:46:36 Kamzelski Grzegorz
załącznik zał nr 2 regulamin ...ocx Zał. nr 2 2020-02-10 14:46:48 Kamzelski Grzegorz
załącznik zał nr 3 informacja...doc Zał. nr 3 2020-02-10 14:47:00 Kamzelski Grzegorz
załącznik zał nr 4 zgoda na p...ocx Zał. nr 4 2020-02-10 14:47:12 Kamzelski Grzegorz

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 10.02.2020 13:45
Data ostatniej modyfikacji: 10.02.2020 13:49
Liczba wyświetleń: 46563

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 „Bezpiecznie na wsi: nie ryzykujesz, gdy zwierzęta znasz i szanujesz” 10.02.2020 13:45 Grzegorz Kamzelski
drukuj

2020-01-23 12:01:58

Ogłoszenie kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarni o drugim naborze na stanowisko pracownika socjalnego z dnia 23-01-2020 r.


 Ogłoszenie kierownika Gminnego  Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarni o  drugim naborze na stanowisko pracownika socjalnego  z dnia 23-01-2020 r.

 I. Wymagania niezbędne :

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. kandydat/kandydatka nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. posiada wykształcenie niezbędne do wykonywania zawodu pracownika socjalnego z art. 116 , ust.1 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej /Dz. U. z 2019 r. poz. 1818/ tj. spełnia co najmniej jeden z niżej wymienionych warunków :

- posiada dyplom ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,

- ukończyła studia wyższe na kierunku praca socjalna,

- do dnia 31 grudnia 2013 ukończyła studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika , pedagogika specjalna, politologia , polityka społeczna  ,psychologia, socjologia , nauki o rodzinie.

- co najmniej 3 letni staż pracy w zawodzie pracownika socjalnego,

- specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej,

  1. umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów prawa z zakresu ustaw:

- o pomocy społecznej,

- kodeks postępowania administracyjnego ,

- o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie ,

- o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ,

- wychowywanie w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi ,

- o wsparciu rodziny i systemie pieczy zastępczej,

- innych ustaw i rozporządzeń związanych z realizacją zadań z pomocy społecznej.

II. Wymagania dodatkowe 

  1. doświadczenie w realizacji projektów,
  2. wysoka kultura osobista,
  3. prawo jazdy kat. B
  4. rzetelność i obowiązkowość,
  5. umiejętność prowadzenia pracy z klientem , w szczególności z klientem trudnym,
  6. kreatywność, empatia, zaangażowanie, odpowiedzialność, asertywność,
  7. odporność na sytuacje stresowe,
  8. umiejętność pracy w zespole.

    III.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracownika socjalnego.

 

  1. Rozpoznanie i ustalenie potrzeb w zakresie pomocy społecznej przy współudziale terenowych przedstawicieli społecznych/radnych, sołtysów, oraz instytucji samorządowych,

- rozeznanie potrzeb środowiska

- przeprowadzanie wywiadów środowiskowych,

- organizowanie usług osobom starszym i niepełnosprawnym,

  1. Wprowadzanie i aktualizacja wywiadów środowiskowych do systemu, wydawanie decyzji administracyjnych w oparciu o wywiad środowiskowy oraz ustawę o pomocy społecznej;
  1. Podejmowanie wszelkich czynności związanych z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie, w szczególności prowadzenia grup roboczych w związku z realizacją procedury Niebieskiej Karty.
  2. Organizowanie usług opiekuńczych dla podopiecznych GOPS, współpraca z opiekunkami świadczącymi usługi, prowadzenie ewidencji i rozliczeń usług opiekuńczych.
  3. Przygotowywanie i opracowanie projektów socjalnych w zakresie wspierającym działalność w sferze pomocy społecznej,
  4. Prowadzenie pracy socjalnej z użyciem kontraktu socjalnego i dostępnych narzędzi
  5. Prowadzenie klubu Senior +

IV. Informacje o warunkach pracy :

Wymiar etatu :  pełen wymiar czasu pracy – 1 etat  /40 godzin tygodniowo/.

Rodzaj umowy: umowa na czas określony nie dłużej niż 6 miesięcy z możliwością przedłużenia

Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarni oraz teren gminy Czarnia .

Przewidywany termin zawarcia umowy: 17-02-2020 r.

V. Informacja czy wysokość wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w GOPS w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosi co najmniej 6% , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:

Informuję , że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych  w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Czarni , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

VI. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów na stanowisko , którego ogłoszenie dotyczy:

  1. CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej.
  2. List motywacyjny.
  3. Kopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje oraz posiadany staż pracy,
  4. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  5. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Zaświadczenie lub oświadczenie o stanie zdrowia.
  7. Kwestionariusz osobowy do celów rekrutacji.

VII. Miejsce i termin składania dokumentów ;

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarni, lub pocztą na adres Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarni, 07-431 Czarnia  w nieprzekraczalnym terminie do 7 lutego 2020r. do godz. 14:00

Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracownika socjalnego”.

Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Po dokonaniu weryfikacji złożonych dokumentów osoby spełniające wymagania określone
w ogłoszeniu o naborze zostaną telefonicznie poinformowane o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

 

                                                     KLAUZULA  INFORMACYJNA RODO

Na podstawie art. 13 RODO informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    w Czarni.
  2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowisko pracownik socjalny.
  3. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
    z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail : iod@drmendyk.pl
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust.1 lit.C w/w Rozporządzenia (przepisy kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych). Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 miesiące od momentu zatrudnienia pracownika;
  5. Podanie danych jest warunkiem niezbędnym udziału w postępowaniu; niepodanie danych wymaganych spowoduje odrzucenie oferty;
  6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom trzecim. Państwa dane nie będą przekazywane poza obszaru Unii Europejskiej;
  7. Osoba której dane dotyczą ma prawo :

- żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych.

- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych , ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

  1. Ponadto informujemy , iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom , które się opierają wyłącznie na zautoryzowanym przetwarzaniu w tym profilowaniu , o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych .

                                                                                             

Informacje o artykule

Autor: Krystyna Skorupska
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 23.01.2020 11:01
Data ostatniej modyfikacji: 23.01.2020 11:03
Liczba wyświetleń: 55088

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Ogłoszenie kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarni o drugim naborze na stanowisko pracownika socjalnego z dnia 23-01-2020 r. 23.01.2020 11:01 Grzegorz Kamzelski
drukuj

2020-01-22 10:14:18

Informacja dla przedsiębiorców


p1

p2

p3

 

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 22.01.2020 09:14
Data ostatniej modyfikacji: 22.01.2020 09:14
Liczba wyświetleń: 55241

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Informacja dla przedsiębiorców 22.01.2020 09:14 Grzegorz Kamzelski
drukuj

2020-01-22 09:42:37

Harmonogram odbioru odpadów


rejon 1

rejon 2

 

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 22.01.2020 08:42
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 55259

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-01-21 10:41:14

Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej


pup

pup2

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 21.01.2020 09:41
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 55650

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-01-21 09:53:30

Ogłoszenie o naborze do klubu „SENIOR+”


Ogłoszenie o naborze do klubu „SENIOR+”

„Klub Senior +”

 

  

 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarni

ogłasza nabór uczestników

do „Klubu Senior+” z siedzibą w Długiem

Jeżeli jesteś:

  • mieszkańcem Gminy Czarnia,
  • w wieku 60 +,
  • osobą nieaktywną zawodowo i chcesz żyć w sposób aktywny i twórczy,
  • chcesz pomóc sobie i innym?

ZOSTAŃ UCZESTNIKIEM Klubu „Senior+” !!!

Podstawowy zakres oferowanych usług obejmuje:

  • zajęcia o charakterze kulturalnym, rekreacyjnym, towarzyskim,
  • możliwość wzięcia udziału w rozwijaniu swoich pasji i umiejętności,
  • i wiele innych zajęć.

Korzystanie z oferty „Klubu Senior+”” będzie bezpłatne.

Pierwszeństwo udziału w „Klubie Senior+” ma kolejność zgłoszeń.

 

Osoby zainteresowane uczestnictwem w „Klubie Senior+” muszą wypełnić formularz rekrutacyjny - deklarację uczestnictwa wraz z załącznikami i złożyć dokumenty w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Czarni (od poniedziałku do czwartku w godzinach 800 do 1600 oraz w piątek w godzinach 700 do 1500).

Formularz rekrutacyjny – deklarację uczestnictwa oraz załączniki można pobrać:

  • w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Czarni (od poniedziałku do czwartku w godz. 800 - 1600 oraz w piątek w godz. 700 do 1500).
  • ze strony internetowej http://www.czarnia.samorzady.pl/

Do pobrania

Zadanie współfinansowane jest ze środków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2015 - 2020 oraz środków Gminy Czarnia.

 

Informacje o artykule

Autor: Krystyna Skorupska
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 21.01.2020 08:53
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 55661

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-01-21 08:23:19

Informacja o spotkaniu


Informacja o spotkaniu

Celem spotkań jest zapoznanie beneficjentów z zagadnieniami dotyczącymi możliwości wsparcia w ramach Funduszy Europejskich na założenie i rozwój działalności gospodarczej.

Spotkania odbędą się 30 stycznia 2020 roku od 10:00 do 12:15 oraz 31 stycznia 2020 roku od 10:00 do 12:15 w Ostrołęce. Zgłoszenia udziału należy dokonywać poprzez formularze zgłoszeniowe. Formularz należy przesłać drogą mailową na adres Ostrołęce (ul. Piłsudskiego 38) do 29 stycznia 2020 r. do 13:00.

Zgłoszenia przesłane bez formularza zgłoszeniowego nie będą brane pod uwagę podczas rekrutacji. Informujemy również, iż nabór uczestników na spotkanie informacyjne może zostać zakończony wcześniej z powodu wyczerpania limitu miejsc. Wysłanie formularza nie oznacza automatycznego wpisu na listę uczestników spotkania. O zakwalifikowaniu na spotkanie zostaniecie Państwo poinformowani drogą mailową.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Miejsce, w którym prowadzone będzie spotkanie informacyjne, dostosowane jest do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. W przypadku dodatkowych potrzeb organizacyjnych wynikających z niepełnosprawności, prosimy o wypełnienie punktu 2 w formularzu zgłoszeniowym.

Po zakończeniu spotkania informacyjnego zapraszamy na indywidualne konsultacje ze Specjalistami ds. Funduszy Europejskich mazowieckiej sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich.

Dla kogo

Spotkanie skierowane jest do osób fizycznych które chcą założyć działalność gospodarczą oraz do przedsiębiorców którzy chcą rozwinąć swoją działalność.

Program spotkania

  • 10:00 – 10:20 zasady naboru wniosków na organizację staży oraz założenie działalności gospodarczej prowadzonego przez Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce w ramach projektu „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w mieście Ostrołęka i powiecie ostrołęckim (III)” – Kierownik Referatu ds. Instrumentów Rynku Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostrołęce Pani Jolanta Filipiak;
  • 10:20 – 11:00 – Inne możliwości dofinansowania założenia działalności gospodarczej w 2020 r. – Specjalista ds. Funduszy Europejskich;
  • 11:00 – 11:15 Przerwa;
  • 11:15 – 12:15 Przedstawienie możliwości wsparcia na rozwój działalności gospodarczej w 2020 r. – Regionalny Program Województwa Mazowieckiego i Programy Krajowe – Specjalista ds. Funduszy Europejskich.

 

Organizator spotkań

Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Ostrołęce

Piłsudskiego 38
07–410 Ostrołęka
tel. 22 542 27 15
e-mail punkt_ostroleka@mazowia.eu

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust.2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:

  1. Administratorem przesłanych danych osobowych jest Zarząd Województwa Mazowieckiego z siedzibą w Warszawie (03-719) ul. Jagiellońska 26.
  2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych (IOD) administratora danych: iod@mazovia.pl.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielania informacji e-mailowej, w celach kontrolnych oraz archiwizacyjnych. Dane przetwarzane są na podstawie Artykułu 6 ust. 1 lit .e), czyli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.
  4. Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. Dane osobowe mogą zostać ujawnione właściwym organom, upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem.
  5. Macie Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz możliwość ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  6. Dane osobowe będą przetwarzane w trakcie realizacji zadania związanego z funkcjonowaniem mazowieckiej sieci PIFE oraz przez okres 5 lat po zakończeniu jego realizacji.
  7. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niepodanie ich uniemożliwia otrzymanie informacji zwrotnej.

 

 

Zachęcamy do kontaktu z Konsultantami naszej Sieci poprzez:

  • infolinię 801 101 101 lub pod numerem telefonu 22 542 27 15
  • Formularz zgłoszeniowy e-Konsultant  dostępny na stronie internetowej Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych  oraz adres mailowy punkt_kontaktowy@mazowia.eu,
  • Wizytę osobistą w Punktach Informacyjnych, poniedziałek 8.00 – 18.00, wtorek – piątek 8.00 – 16.00 w:

- Warszawie, ul. Jagiellońska 74,

- Ciechanowie, ul. Plac Kościuszki 5,

- Ostrołęce, ul. Józefa Piłsudskiego 38,

- Płocku, ul. Kolegialna 19,

- Radomiu, ul. Kościuszki 5a,

- Siedlcach, ul. Wiszniewskiego 4,

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 21.01.2020 07:23
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 55694

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-01-13 12:58:15

Obwieszczenie Wójta Gminy Czarnia z dnia 10 stycznia 2020r.


obw

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 13.01.2020 11:58
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 59766

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2020-01-13 09:30:10

ZWROT PODATKU AKCYZOWEGO ZAWARTEGO W CENIE OLEJU NAPĘDOWEGO WYKORZYSTYWANEGO DO PRODUKCJI ROLNEJ W 2020 ROKU


ZWROT PODATKU AKCYZOWEGO ZAWARTEGO W CENIE OLEJU NAPĘDOWEGO WYKORZYSTYWANEGO DO PRODUKCJI ROLNEJ W 2020 ROKU

Uprzejmie informujemy, że od 2 lutego 2020 roku, producent rolny może składać do wójta, burmistrza właściwego ze względu na miejsce położenia gruntów będących w posiadaniu lub współposiadaniu tego producenta rolnego wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.

Limit w roku 2020 ustala się jako sumę:

  1. kwoty stanowiącej iloczyn stawki zwrotu podatku na litr oleju napędowego ( 1,00 zł./l), liczby 100 oraz powierzchni użytków rolnych będących w posiadaniu lub współposiadaniu producenta rolnego określonej w ewidencji gruntów i budynków , według stanu na dzień 1 lutego danego roku, oraz
  2. kwoty stanowiącej iloczyn stawki zwrotu podatku na 1 litr oleju napędowego ( 1,00 zł./l) , liczby 30 oraz średniej rocznej liczby dużych jednostek przeliczeniowych bydła będącego w posiadaniu producenta rolnego w roku poprzedzającym rok, w którym został złożony wniosek o zwrot.

Średnia roczna liczba dużych jednostek przeliczeniowych bydła, ustalana będzie jako iloraz sumy dużych jednostek przeliczeniowych bydła będącego w posiadaniu producenta rolnego w ostatnim dniu każdego miesiąca roku poprzedzającego rok, w którym został złożony wniosek o zwrot podatku, ustalonych z uwzględnieniem wartości współczynników przeliczeniowych sztuk bydła na duże jednostki przeliczeniowe i liczby 12.

W 2020r. stawka zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej ustalona została w wysokości 1,00 zł. na 1 litr oleju.

Termin składania wniosków :

  1. od 3 lutego 2020 r. do 2 marca 2020r. , producent rolny składa wniosek o zwrot podatku akcyzowego wraz z fakturami VAT ( lub ich kopiami ) stanowiącymi dowód zakupu oleju napędowego w okresie od 1 sierpnia 2019r. do 31 stycznia 2020r.
  2. od 3 sierpnia 2020 do 31 sierpnia 2020r., producent rolny składa wniosek o zwrot podatku akcyzowego wraz z fakturami VAT ( lub ich kopiami) stanowiącymi dowód zakupu oleju napędowego w okresie od 1 lutego 2020r. do 31 lipca 2020r. w ramach limitu zwrotu podatku określonego na 2020r.

W przypadku producentów rolnych ubiegających się o zwrot podatku akcyzowego, którzy oprócz posiadania użytków rolnych, prowadza także chów lub hodowlę bydła do wniosku poza fakturami VAT( lub ich kopiami) stanowiącymi dowód zakupu oleju napędowego należy dołączyć także dokument wydany przez kierownika Biura Powiatowego Agencji i Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa zawierający informację o liczbie dużych jednostek przeliczeniowych bydła będącego w  posiadaniu producenta rolnego, w odniesieniu do każdej siedziby stada tego producenta, w ostatnim dniu każdego miesiąca roku poprzedzającego rok, w którym został złożony wniosek o zwrot podatku, ustalonej z uwzględnieniem wartości współczynników przeliczeniowych sztuk bydła na duże jednostki przeliczeniowe określonych w załączniku do ustawy, na podstawie danych zawartych w rejestrze zwierząt gospodarskich oznakowanych, o których mowa w rozdziale 2 ustawy z dnia 2 kwietnia 2004r. o systemie identyfikacji  i rejestracji zwierząt ( Dz. U. z 2017r. poz. 546 oraz z 2018r. poz. 1642) – w przypadku ubiegania się przez producenta rolnego o zwrot podatku w odniesieniu do bydła.

Kierownik Biura Powiatowego ARiMR wydaje dokument zawierający informację o liczbie dużych jednostek przeliczeniowych bydła będącego w posiadaniu producenta rolnego na wniosek.

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 13.01.2020 08:30
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 59950

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2019-12-09 15:23:57

OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Czarnia z dnia 09.12.2019 r.


Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Karolina Rydel
Data powstania: 09.12.2019 14:23
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 75902

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2019-06-03 09:56:01

WiFi4EU


wifi

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 03.06.2019 08:56
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 142124

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2019-05-29 15:53:27

Otwarta Strefa Aktywności w miejscowości Surowe


OSA

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 29.05.2019 14:53
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 143414

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
drukuj

2018-02-01 13:03:05

UWAGA! Informacja o nowych miejscach udzielania nocnej oraz świątecznej pomocy lekarskiej


nfz

UWAGA!

Od dnia 1 lutego 2018 roku od godz. 18.00 świadczenia w zakresie nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej dla mieszkańców powiatu ostrołęckiego udzielane będą w nowej lokalizacji przez świadczeniodawcę:

PETRA MEDICA Sp. z o.o.

07-415 Drężewo, ul. Cisowa 7

 ( tel. 22 113 97 93)

 

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Paulina Sztemberg
Data powstania: 01.02.2018 12:03
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 251028

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu